Mường Thanh Grand Dien Bien Phu Hotel
Hotel met 4 restaurants en gratis ontbijt in Him Lam
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Mường Thanh Grand Dien Bien Phu Hotel
Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden
Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Lcd-televisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden
Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Executive suite laden
Executive suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Badjassen
Alle foto's voor Executive Suite laden
Executive Suite
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden
Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Double Room laden
Deluxe Double Room
Gelijkaardige accommodaties
Dong Tham Hotel
Dong Tham Hotel
Spa
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Wasservice
De prijs is € 25
inclusief belastingen en toeslagen
6 nov - 7 nov
Over deze buurt
514 7/5 Street, Him Lam Ward, Dien Bien Phu, Dien Bien, 28000
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 100000 per persoon (enkele reis)
- Toeslag voor voorzieningen: VND 300000 per persoon, per verblijf, inclusief gebruik van: de sauna, de spa, het zwembad, fitnessfaciliteiten
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie aan te kunnen tonen dat zij gehuwd zijn.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Dien Bien Phu Hotel
Hotel Dien Bien Phu
Hotel Muong Thanh
Hotel Muong Thanh Dien Bien Phu
Muong Thanh Dien Bien Phu
Muong Thanh Dien Bien Phu Hotel
Muong Thanh Holiday Dien Bien Phu Hotel Vietnam
Muong Thanh Hotel Dien Bien Phu
Muong Thanh Dien Bien Phu Vie
Muong Thanh Dien Bien Phu
Muong Thanh Dien Bien Phu Hotel
Mường Thanh Grand Dien Bien Phu Hotel Hotel
Mường Thanh Grand Dien Bien Phu Hotel Dien Bien Phu
Mường Thanh Grand Dien Bien Phu Hotel Hotel Dien Bien Phu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mường Thanh Grand Dien Bien Phu Hotel
Beoordelingen
7,2
Goed
7,2/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
22 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Frédéric
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frédéric
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Michael
2 mei 2024
Michael
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
jo anne
Reisde met partner
30 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
jo anne
2 nachten verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
KWANG CHULL
Reisde met familie
29 dec 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good breakfast but you will be nothing if you late
KWANG CHULL
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Peter
20 nov 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Peter
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
HYUNGJIN
2 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HYUNGJIN
1 nacht verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 nov 2018
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Cheol hee
22 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cheol hee
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
안락한 숙박, 아쉬운 조식
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
6/10 – Redelijk
Ronald
17 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Large Group Tour Hotel
Ronald
1 nacht verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Melanie, New Zealand
21 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Better than Lonely Planet review
Melanie
3 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Richard, singapore
7 dec 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel
Richard
3 nachten verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 dec 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
시설이 오래됨
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
25 jul 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2017
6/10 – Redelijk
Tragg, Hanoi, VN
10 apr 2017
Positief: Personeel en service
Decent
Tragg
6/10 – Redelijk
Hyoun Young
19 jan 2016
Hyoun Young
6/10 – Redelijk
Keith, Suffolk
23 feb 2015
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not a lot of choice in Dien.
Keith
4/10 – Matig
Felice, Siracusa
15 nov 2014
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
It's not a 4 stars hotel
Felice
4/10 – Matig
익명, 인천
14 nov 2014
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer