Hotel Astoria
Hotel aan het vlonderpad met fitnessfaciliteiten en een dakterras
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Astoria
Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden
Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Satellietzenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden
Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Satellietzenders
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden
Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Satellietzenders
Gelijkaardige accommodaties
La Maison Fleurie Appartamento Giglio
La Maison Fleurie Appartamento Giglio
Keuken
Wasmachine
Airconditioning
Buitenruimte
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Via Antonio Gramsci 34, Desenzano del Garda, BS, 25015
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.50 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 15 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 140 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 7 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Astoria Desenzano del Garda
Hotel Astoria Desenzano del Garda
Hotel Astoria Hotel
Hotel Astoria Desenzano del Garda
Hotel Astoria Hotel Desenzano del Garda
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Astoria
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 aug 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel vlak bij het strand
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Alessio
17 aug 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Astoria
Alessio
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Mario
Reisde met familie
24 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Elena
Reisde met familie en kleine kinderen
26 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Elena
2 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
CATIA
Reisde met partner
12 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CATIA
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Joel, Santa Barbara
Reisde met familie
12 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joel
1 nacht verbleven in september 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Expedia_Client, Zürich
8 sep 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Expedia_Client
3 nachten verbleven in september 2020
6/10 – Redelijk
Maurizio, Piemonte
29 aug 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Maurizio
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
vito, Milano
Reisde met partner
28 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
vito
1 nacht verbleven in juli 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
20 jul 2020
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
10 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Valdir
12 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Valdir
5 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Joaquim
26 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joaquim
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Zanichelli
17 mei 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ci tornerei volentieri
Zanichelli
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Paulhorst
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Einfaches 3 Sterne Hotel
Paulhorst
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Pascale
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Confortable et très bien situé
Pascale
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
CARMEN M
5 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CARMEN M
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Mona Lill
30 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Sentral beliggenhet nær stranden
Mona Lill
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Barak
27 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay there!
Barak
1 nacht verbleven in mei 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 mei 2018
Positief: Personeel en service
Stadthotel mit Parkplatz
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2018
10/10 – Uitstekend
Casper
1 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer