Châteauhotel en restaurant De Havixhorst
Luxe hotel met gratis valetparkeerservice en een restaurant
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Châteauhotel en restaurant De Havixhorst
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 115
inclusief belastingen en toeslagen
15 jan - 16 jan 2025
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe suite laden
Deluxe suite
Hoogtepunten
In eigen stijl ingericht
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Luxe suite laden
Luxe suite
Hoogtepunten
In eigen stijl ingericht
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Honeymoon suite laden
Honeymoon suite
Hoogtepunten
In eigen stijl ingericht
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Junior suite laden
Junior suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Gelijkaardige accommodaties
MyHotel Meppel
MyHotel Meppel
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Ontbijt beschikbaar
Zakelijke services
8.6 van 10, Uitstekend, (10)
De prijs is € 98
inclusief belastingen en toeslagen
5 jan - 6 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
De Schiphorsterweg 34-36, De Schiphorst, Drenthe, 7966AC
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer EUR 25 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 25 per accommodatie, per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 25.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 50.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Nederland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 5 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Châteauhotel en restaurant Havixhorst Hotel De Schiphorst
Châteauhotel en restaurant Havixhorst Hotel
Châteauhotel en restaurant Havixhorst De Schiphorst
Châteauhotel en restaurant Havixhorst
Châteauhotel en restaurant Ha
Châteauhotel en restaurant De Havixhorst Hotel
Châteauhotel en restaurant De Havixhorst De Schiphorst
Châteauhotel en restaurant De Havixhorst Hotel De Schiphorst
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Châteauhotel en restaurant De Havixhorst
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Sanneke
Reisde met partner
3 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sanneke
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
vandecasteele
Reisde met familie
12 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vandecasteele
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Dave
21 mrt 2022
Dave
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
leo
28 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slapen op niveau
leo
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Fred
4 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fred
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Jellie
29 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jellie
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 mei 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Chantal
31 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chantal
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
AJM
19 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fraaie havezathe
AJM
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
30 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Janny
4 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
service hoog in het vaandel
Janny
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Paul
13 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Pascal
7 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig en ruim
Pascal
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Paul
26 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Marcel
12 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk rustig
Marcel
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Henk, Ridderkerk
12 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Henk
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Machteld
7 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het ultieme genieten en geweldige service
Machteld
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Karina, Nederhorst den Berg
7 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bijzonder kasteelhotel
Karina
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Jacques
18 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klassiek landhuis
Jacques
1 nacht verbleven in juni 2018