Hotel A Miranda
Hotel met een restaurant en een bar/lounge in Cariño
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel A Miranda
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op bergen laden
Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op bergen
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Suite, 1 queensize bed, terras, uitzicht op zee laden
Suite, 1 queensize bed, terras, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Een gemeubileerde patio
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, uitzicht op zee laden
Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
Huisdiervriendelijk
Alle foto's voor Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zee laden
Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Gelijkaardige accommodaties
Hotel Viento del Norte
Hotel Viento del Norte
Ontbijt inbegrepen
Gratis wifi
Restaurant
Bar
8.6 van 10, Uitstekend, (29)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Lugar do Barral, 29, Carino, A Coruña, 15366
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Miranda Carino
Miranda Carino
Hotel Hotel A Miranda Carino
Carino Hotel A Miranda Hotel
Hotel A Miranda Carino
Hotel Miranda
Miranda
Hotel Hotel A Miranda
Hotel A Miranda Hotel
Hotel A Miranda Carino
Hotel A Miranda Hotel Carino
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel A Miranda
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
27 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
JORGE TAMURA
15 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JORGE TAMURA
4 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 jun 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mmm could be better
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Alexander
15 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Luis Alberto
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luis Alberto
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
alba
22 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alba
3 nachten verbleven in april 2019