Hotel Mandai

3.0-sterrenaccommodatie
Strandaccommodatie in de buurt van Strand van Dunas

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn November 2024 en December 2024.
november 2024
december 2024

Fotogalerie voor Hotel Mandai

Standaard kamer | Kamervoorziening
Exterieur
Kamervoorziening
Serveert ontbijt, lunch, diner, Braziliaanse gerechten
Receptie

Beoordelingen

7,4 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
    Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Zwembad
    Zwembad
  • Huisdiervriendelijk
    Huisdiervriendelijk
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
  • Airconditioning
    Airconditioning
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Superior suite, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Ledtelevisie
Een zetelbed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kabelzenders
  • Max. aantal: 6
  • 2 tweepersoonsbedden

Standaard kamer

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kabelzenders
  • 35 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kabelzenders
  • 35 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Kaart
Avenida Litorânea, 400, Praia do Forte, Cabo Frio, RJ, 28960-000

In de buurt

  • Forte-strand - 5 min. wandelen
  • Praça das Águas - 16 min. wandelen
  • Ilha do Japonês - 3 min. rijden
  • Sao Mateus Fort - 4 min. rijden
  • Strand van Dunas - 9 min. rijden

Restaurants

  • ‪Padaria Remmar - ‬12 min. wandelen
  • ‪Sorvetes McDonalds - ‬9 min. wandelen
  • ‪Café Colonial - ‬7 min. wandelen
  • ‪X Burger - ‬9 min. wandelen
  • ‪Sem Frescura Burger - ‬8 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Mandai

Hotel vlak bij Forte-strand
Hotel Mandai bevindt zich niet ver van Strand van Dunas en biedt onder andere een tuin en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een buitenzwembad
  • Parkeerplaatsen ter plaatse, een lift en een vergaderruimte
  • Een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
De 50 kamers zijn voorzien van leuke voordelen zoals airconditioning en aparte zitruimtes, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches
  • Ledtelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Balkons, aparte zitruimtes en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Portugees, Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (BRL 20 per dag)

Eten en drinken

  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Buitenzwembad

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met kabelzenders

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je BRL 150 per huisdier, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Tot 6 kg per huisdier
Beperkingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Schoonmaakkosten: 10 procent procent

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Betaald parkeren: BRL 20 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: BRL 150 per huisdier, per verblijf
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards

Overige info

Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Mandai Cabo Frio
Mandai Hotel
Mandai Hotel Cabo Frio
Hotel Mandai Cabo Frio, Brazil
Hotel Mandai Cabo Frio
Hotel Mandai
Hotel Winn Mandai
Hotel Mandai Hotel
Hotel Mandai Cabo Frio
Hotel Mandai Hotel Cabo Frio

Veelgestelde vragen

Beschikt Hotel Mandai over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Mandai?

Ja, bij dit hotel zijn huisdieren met een maximumgewicht van 6 kg per huisdier toegestaan. Er geldt een toeslag van BRL 150 per huisdier, per verblijf. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent Hotel Mandai voor parkeren?

Parkeren kost BRL 20 per dag.

Hoe laat kan ik bij Hotel Mandai inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Mandai uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Mandai?

Dit aan het strand gelegen hotel ligt in Algodoal, op 0,4 km van Forte-strand en op 2,5 km van Ilha do Japonês. Ook Park van Dunas en Gemeentelijk Theater van Cabo Frio liggen op een kwartiertje wandelen.

Beoordelingen over Hotel Mandai

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 58 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 58 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 58 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 58 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 58 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel parou no tempo
Bom hotel, equipe prestativa, porém parece que parou no tempo. Claramente não se vê manutenção. Equipamentos enferrujados na cozinha do quarto; armários com cheiro de mofo; aparelhos da academia não funcionam; pão murcho no café da manhã. Se houvesse manutenção, seria um excelente local para hospedagem. Localização excelente. Uma pena!
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Raphael

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
No me gustó el tamaño de la habitación. Menos que mínimo. Las camas y sabanas incómodas y de baja calidad.
3 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

ANDRE

Reisde met een groep, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Hotel bem localizado e silencioso porem precisa de melhor manutenção,o servico de quarto fraco e a recepção esta o tempo inteiro administrando so problema.O banheiro não tem suportes para toalhas e pra quem tem crianças de 3 anos como nosso caso tive problemas para dar banho pois nem chuveirinho é disponibilizado. O cafe da manhã pessimo,poucas opções,pão e bolos de baixa qualidade e somente 1 funcionário na maioria do tempo para atender a demanda. A sauna e a hidro funcionam legal.O estacionamento é amplo e o serviço recepção 24 horas atende bem.So volto a ficar neste hotel pelo preço bem mais baixo que eu paguei desta vez,acredito que em baixa temporada como eu vim a possiblidades de melhores opções é real. Minha nota para hotel seria 5 numa escala de 0 a 10.
6 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mandai is a nice hotel just in front of the beach. The room was so confortable and wide, breakfast was great with a great variety of dishes and pool and other facilities were excellent too. On the other hand, the mattress that I used requires an urgent change, it was too old and unconfortable! Regarding the staff, part of them was nice and polite but others not so much.
5 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

AKIYOSHI

Negatief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Erick

Negatief: Netheid
decepcionado com a limpeza do banheiro, toalha estava rasgada no primeiro dia , na sala a cortina despencando e mal arrumação da cama.
4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

GILVAN ALVES

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Legal
Adoramos a localização, mas não gostamos da nossa acomodação a cama não era boa e o banheiro estava com casamento e as toalhas eram ruins e tinham manchas, da mesma forma os lençóis!! O café da manhã era maravilhoso a piscina e a vista perfeitas. O atendimento deixou a desejar!! No mais as praia são lindas e a localização do hotel é perfeita.
2 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Tamara

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrivel
Lugar horrível de se hospedar. Não recomendo para ninguém. Lugar não condiz com as fotos. É extremamente sujo, a cama super desconfortável, o banheiro é um nojo e o chão do quarto tbm é super sujo. Café da manhã deixa muito a desejar. Quando vc vai fazer o check-in eles só perguntam se vc vai utilizar o estacionamento e no final da estadia cobram 80 reais pelo estacionamento. A localização é boa mas não compensa. O restaurante do hotel que funciona no almoço/janta é terceirizado e é uma delicia, realmente é a única coisa boa do hotel.
4 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

THIAGO, Santa Catarina

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sempre buscamos o melhor custo benefício, mas parece que o hotel parou no tempo. Piscina muito bem cuidada. Localização é ideal porém o quarto era desconfortável. Tinha uma pequena cozinha com microondas e geladeira o que facilitou algumas refeições.
3 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Adorei...superou as minhas expectativas! O apart é muito bonito...conforme as fotos q estao no site. A area de lazer, o atendimento dos funcionarios...tudo perfeito! O restaurante do hotel é maravilhoso, comida deliciosa. E um cafe da manhã exepcional! Com certeza voltarei mais vezes.
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Rodrigo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

EWERTON

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Sonia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Foi ótimo e indico
5 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Apenas uma atendente “mal humorada” mas o restante da equipe foram sensacional, super prestativos. Limpeza, localidade, café da manhã... Não tenho do que reclamar!
4 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
Não gostei de nada, desde a chegada fui mal recebido, faltaram toalhas , limpeza preocupante, parede do banheiro cheio de lodo, roupa de cama manchada, cama ruim, muito barulho no corredor altas horas da noite, funcionários não estão nem aí , total descaso.
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
No meu quarto, o ar condicionado da sala não funcionava. Elevador social com problema todos os dias. Café da manhã lotado, sempre com fila e sem estrutura para receber grande quantidade de hóspedes.
5 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Måns

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid
Not impressed. Staff Slow and non English speaking. Breakfast Almost only sweets; cakes, cookies, deserts and so on. The breakfast area is also massively underspeced, so that one always has to queue. No healthy options and only white bread. Cleanliness Below average cleanliness. Our shower wash was empty for the duration of our stay, there was mould in the shower and our bed was made up with sandy sheets even though we put them on the floor. The fridge seal was grim and the micro waver also needed a clean. Room quality The bed broke and was not level for the duration of our stay. The aircon hardly worked. The oven did not work either. Safety Between the main corridor and our room was a small hallway. We shared the small hallway with another room. We were given keys for the door to the hallway as well as to our room that had separate locks. I fell ill (perhaps due to hotel hygiene?) and my girlfriend went out one evening and took the keys with her. The neighbour then went out and locked both their door and the door to the small hallway. Because I had a key only for our door, and not the hallway, I could not get out if I needed to. I called the reception twice and asked for another set of keys and after about an hour someone eventually showed up. They did not have spare keys for the hallway door but unlocked it for me. This is completely unacceptable from a safety perspective. I will never go back to this hotel.
8 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Maria Eduarda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quero voltar mais vezes, o Hotel me ganhou!
Adorei a hospedagem, eles nós deu um “UpGrade” para um apartamento com vista para o mar, ficamos muito felizes, pois foi a primeira vez que acordamos é demos de cara com o mar 😍. O Hotel é super limpo, é um ótimo local .
3 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
Enfrente de playa. La mejor de cabo frío para mí aunque ventosa. El hotel lindo pero le falta amor. La comida del resto rica. Desayuno rico y con variedad.
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Quanto a limpeza não é das melhores. Os atendentes não são gentis e nem estão aí com você. Acho que uma apart hotel desse porte poderia ser bem melhor. O Wi-Fi pegava péssimo, deveriam colocar aparelhos mais modernos e para conseguir uma ligação tinhamos que sair do hotel. Vamos melhorar hotel Mandai em quesito limpeza e roupas de cama e banho muito velhas e rasgadas. Fora isso foi boa a estadia. Ah já ia me esquecendo do espaço para o café da manhã, muito pequeno e com tanto espaço o hotel, não entendi .
7 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Gregory B

Positief: Netheid, comfort kamer
Friendly Staff, but need more WiFi capacity
The room was a nice size which included a livingroom/dining area, a kitchen sink, no stove, a small Refrigerator and a separate Bedroom. It was really a small apartment. The 2 air conditioners worked great and the shower was great too. However, the room could use a little paint and renovation but the biggest problem was the free WiFi. This hotel is a 4 floor hotel and with all these people the WiFi was off and on all day long until midnight. They definitely need more WiFi capacity, in my opinion!!!!!!
7 nachten verbleven in januari 2019