Browndot Seomyeon Business
Hotel met gratis valetparkeerservice, op enkele stappen van Warenhuis Lotte Busan
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Browndot Seomyeon Business
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De prijs is € 51
inclusief belastingen en toeslagen
29 jan - 30 jan
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden
Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Lakens van Egyptisch katoen
Alle foto's voor Suite laden
Suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Lakens van Egyptisch katoen
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op de stad laden
Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Lakens van Egyptisch katoen
Alle foto's voor FamilieTwin kamer laden
FamilieTwin kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Lakens van Egyptisch katoen
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden
Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Lakens van Egyptisch katoen
Gelijkaardige accommodaties
Busan Business Hotel
Busan Business Hotel
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, (1002)
De prijs is € 47
inclusief belastingen en toeslagen
23 jan - 24 jan
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
16, Gaya-daero 756beon-gil, Busanjin-gu, Busan, 47284
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Browndot Seomyeon Business Hotel
Browndot Business Hotel
Browndot Business
Browndot Seomyeon Business Hotel
Browndot Seomyeon Business Busan
Browndot Seomyeon Business Hotel Busan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Browndot Seomyeon Business
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
KATSUAKI
Reisde met een groep
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KATSUAKI
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
YUKIKO
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKIKO
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Yoshiko
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiko
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Toyoharu
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toyoharu
4 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
CHIU HSIEN
2 jan 2025
CHIU HSIEN
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
YASUYUKI
Reisde met partner
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YASUYUKI
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
CHIUHSUEH
Reisde met familie
29 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIUHSUEH
4 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Claudia
Reisde met partner
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
SHUICH
6 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
SHUICH
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
MARI
Reisde met familie
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARI
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Archana
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Archana
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Anthony
Reisde met partner
24 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anthony
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Yunmin
Reisde met een groep, Zakenreiziger
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yunmin
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Fung Yee
Reisde met partner, Reisde met familie
18 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fung Yee
7 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Toshiko
Reisde met partner
17 okt 2024
Toshiko
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Fung Yee
Reisde met partner, Reisde met familie
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fung Yee
4 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
MING HUI
Reisde met familie
3 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MING HUI
5 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
SIM HAG
2 okt 2024
SIM HAG
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
CHIH-EN
Reisde met een groep
28 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIH-EN
4 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
KATSUAKI
24 sep 2024
KATSUAKI
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
David
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
舒適的住宿
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2024