Geheel appartement
Penzion Kadlcův Mlýn
Gezinsvriendelijke accommodatie met gratis parkeerplaatsen in Brno-Lísen, Brno
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Penzion Kadlcův Mlýn
Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 50
inclusief belastingen en toeslagen
2 dec - 3 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige driepersoonskamer laden
Eenvoudige driepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Kabelzenders
Huisdiervriendelijk
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden
Eenvoudige tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Kabelzenders
Huisdiervriendelijk
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer laden
Eenvoudige Twin kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Kabelzenders
Huisdiervriendelijk
Dagelijkse huishoudservice
Gelijkaardige accommodaties
Avanti Hotel Brno
Avanti Hotel Brno
Bubbelbad
Ontbijt inbegrepen
Spa
Huisdiervriendelijk
8.8 van 10, Uitstekend, (229)
De prijs is € 80
inclusief belastingen en toeslagen
22 dec - 23 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Mariánské údolí 2169/3, Brno, Ceská republika, 62800
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer CZK 85.00 voor volwassenen en CZK 50.00 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: CZK 100.00 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Penzion Kadlcův Mlýn Motel Brno
Penzion Kadlcův Mlýn Motel
Penzion Kadlcův Mlýn Brno
Penzion Kadlcův Mlýn Brno
Penzion Kadlcův Mlýn Pension
Penzion Kadlcův Mlýn Pension Brno
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Penzion Kadlcův Mlýn
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 jun 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Imola
18 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Imola
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Marie
Reisde met familie
20 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marie
3 nachten verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
Gabriela
30 dec 2020
Gabriela
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Zdenek
13 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super pobyt ve "Zlaté lodi"
Zdenek
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Juraj
Reisde met familie
29 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juraj
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Zdenek
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Naprostá spokojenost
Zdenek
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Jiri
Zakenreiziger
7 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jiri
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Zdenek
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zdenek
1 nacht verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Salvatore, Sesto Fiorentino
12 jul 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Salvatore
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 mei 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Vladislav
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vladislav
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Petr
7 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Petr
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Lubomir
4 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oplati sa
Lubomir
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Renata
17 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Renata
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Martin
2 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martin
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Karel
29 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfektní přístup personálu
Karel
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Branislav
3 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
slcesta
Branislav
2 nachten verbleven in juli 2018