Agena
Hotel met een koffiebar/café in Downtown Brest
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Agena
Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 76
inclusief belastingen en toeslagen
11 nov - 12 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke driepersoonskamer laden
Klassieke driepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Kabel/satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Klassieke Twin kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Kabel/satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer laden
Familie vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Kabel/satellietzenders
Huisdiervriendelijk
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden
Klassieke tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Kabel/satellietzenders
Huisdiervriendelijk
Dagelijkse huishoudservice
Gelijkaardige accommodaties
Hôtel Center
Hôtel Center
Bubbelbad
Spa
Huisdiervriendelijk
Parkeren inbegrepen
8.6 van 10, Uitstekend, (690)
De prijs is € 57
inclusief belastingen en toeslagen
6 dec - 7 dec
Over deze buurt
10 Rue Fregate La Belle Poule, Brest, Finistere, 29200
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.95 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 9.90 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 10.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en contante betalingen
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Agena Brest
Agena Hotel Brest
Agena Hotel
Agena Hotel
Agena Brest
Agena Hotel Brest
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Agena
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 okt 2024
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Khlil, Saint Marcel sur Aude
Zakenreiziger
27 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Khlil
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Jacqueline, ORVAULT
Reisde met partner
16 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqueline
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Maja
Reisde met familie
18 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maja
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Jean
31 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toutes prestations parfaites pour un 2 étoiles 🌟
Jean
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
marina
9 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
j'y reviendrai ...!
marina
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Flavie
Reisde met familie
18 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfaitement bien situé, accueil très sympathique
Flavie
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 jun 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 mrt 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 sep 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Michel, France
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon emplacement !
Michel
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Antoine
Zakenreiziger
12 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antoine
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
à recommander
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Eric
29 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eric
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Neveu
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Neveu
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
virginie
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
virginie
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
marina
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tres bien
marina
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Elisa
10 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elisa
4 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Luca
4 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One night stay in a comfortable way
Luca
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Roger
25 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Jeanne
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeanne
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
RUFFET
24 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RUFFET
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Alain
14 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alain
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Nico56, Plumergat, fr
7 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nico56
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018