Hotel Lagant
Gezinsvriendelijk skiverblijf
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Lagant
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden
Deluxe kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een kluis
Een bureau
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden
Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden
Klassieke tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Familiekamer laden
Familiekamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer laden
Premium tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een haardroger
Gelijkaardige accommodaties
Walliserhof
Walliserhof
Zwembad
Bubbelbad
Spa
Huisdiervriendelijk
8.2 van 10, Zeer goed, (77)
De prijs is € 169
inclusief belastingen en toeslagen
10 nov - 11 nov
Over deze buurt
Studa 104, Brand, 6708
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.30 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 14 jaar oud.
- Gastoeslag: EUR 3.2 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer EUR 30 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Oostenrijk een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Lagant Brand
Lagant Brand
Hotel Lagant Hotel
Hotel Lagant Brand
Hotel Lagant Hotel Brand
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Lagant
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
zorro, groningen nederland
21 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zorro
1 nacht verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Pauline
Reisde met partner
2 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pauline
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Mira
Reisde met familie
30 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mira
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Andreas
8 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kurzaufenthalt
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Sina
22 jan 2023
Sina
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Hruschka
22 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Notre séjour a Brand hôtel Lagant.
Hruschka
7 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Melanie
Reisde met familie en kleine kinderen
27 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melanie
4 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Rowena
Reisde met partner
2 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rowena
2 nachten verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Isabel
Reisde met familie
9 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Isabel
6 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Elisabeth
Reisde met een groep
17 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Elisabeth
2 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 sep 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Karen
8 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel familial confortable
Karen
3 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Gérald
10 feb 2020
Gérald
9 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Barbara
Reisde met familie
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Barbara
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
5 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
12 okt 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
14 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Reijo
14 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyvä hoteli
Reijo
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019