Hotel Casa La Riviera

3.0-sterrenaccommodatie
Bed & breakfast met gratis ontbijt, in de buurt van Parque de la 93

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn November 2024 en December 2024.
november 2024
december 2024

Fotogalerie voor Hotel Casa La Riviera

Televisie
Terras
Exterieur
Tweepersoonskamer | Donsdekens, verduisterende gordijnen, gratis wifi
Dagelijks continentaal ontbijt inbegrepen

Beoordelingen

7,8 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
    Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Roomservice
    Roomservice
  • Ontbijt inbegrepen
    Ontbijt inbegrepen
  • Wasservice
    Wasservice
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
De prijs is € 26
inclusief belastingen en toeslagen
12 nov - 13 nov
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een regendouche
Dagelijkse huishoudservice
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een regendouche
Dagelijkse huishoudservice
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een regendouche
Dagelijkse huishoudservice
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een regendouche
Dagelijkse huishoudservice
  • 18 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Double Room Standard

  • Max. aantal: 2
  • 1 Full Bed(s)

Quadruple Room Standard

  • Max. aantal: 4

Triple Room Standard

  • Max. aantal: 3

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Kaart
Calle 103 11b-26, Bogotá, Distrito Capital, 110111

In de buurt

  • World Trade Center - 14 min. wandelen
  • Hacienda Santa Barbara (winkelcentrum) - 19 min. wandelen
  • Parque de la 93 - 3 min. rijden
  • Unicentro Bogotá - 4 min. rijden
  • Centro Comercial Andino - 4 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Estación Usaquén Station - 10 min. wandelen
  • San Antonio Station - 24 min. rijden
  • Internationale luchthaven El Dorado (BOG), Bogota, Colombia - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪Escuela de Caballeria - ‬5 min. wandelen
  • ‪Pan pa' ya - ‬8 min. wandelen
  • ‪Pan pa' ya - ‬3 min. wandelen
  • ‪Deluchi Pizza Por Metro - ‬9 min. wandelen
  • ‪Sweety Frutería - ‬10 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Casa La Riviera

Bed & breakfast vlak bij Parque de la 93
Hotel Casa La Riviera bevindt zich dicht bij Hacienda Santa Barbara (winkelcentrum) en biedt een gratis continentaal ontbijt, een koffiebar/café en een droogkuis/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Parkeerplaatsen ter plaatse, een 24-uurs receptie en rookvrije accommodatie
  • Bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Casa La Riviera bieden voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en zeep
  • Dagelijkse schoonmaak en telefoons

Talen

Engels, Portugees, Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Luchthavenshuttle op verzoek
  • Onoverdekte parkeerplekken ter plaatse (COP 15.000 per dag)
  • Beperkte parkeerplekken ter plaatse (max. 2 plekken per unit)

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Gratis lokale gesprekken
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 2 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Betaald parkeren (openlucht): COP 15000 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Registratienummer van de accommodatie 15723

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Als je met een kind reist, kan je accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, dienen mogelijk de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te tonen tijdens het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd naar Colombia reist met een kind, dient het familielid of de voogd mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, met de handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder naar Colombia reist met het kind, dient deze ouder mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met kinderen te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis het Colombiaanse consulaat te contacteren.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Casa La Riviera
Casa La Riviera Bogota
Hotel Casa La Riviera
Hotel Casa La Riviera Bogota
Hotel Casa Riviera Bogota
Hotel Casa Riviera Bogotá
Hotel Casa Riviera
Casa Riviera Bogotá
Bed & breakfast Hotel Casa La Riviera Bogotá
Bogotá Hotel Casa La Riviera Bed & breakfast
Bed & breakfast Hotel Casa La Riviera
Hotel Casa La Riviera Bogotá
Casa Riviera
Hotel Casa La Riviera Bogotá
Hotel Casa La Riviera Bed & breakfast
Hotel Casa La Riviera Bed & breakfast Bogotá

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Casa La Riviera?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Casa La Riviera?

Vandaag, 5 nov. 2024, kost een verblijf bij Hotel Casa La Riviera van één nacht voor twee volwassenen op 12 nov. 2024 min. € 25,81, exclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel Casa La Riviera voor parkeren?

Parkeren kost COP 15000 per dag. De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Hotel Casa La Riviera inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Casa La Riviera uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Casa La Riviera?

Deze bed & breakfast ligt in Usaquén, op 2 km afstand van Barraquer Clinic, Parque de la 93 en Hacienda Santa Barbara (winkelcentrum). Unicentro Bogotá ligt op 2 km. Estación Usaquén Station ligt op 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Casa La Riviera

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 33 van 96 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 36 van 96 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 96 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 96 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 96 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Dayana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

LINA

4 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Luz

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poca flexibilidad
Solicité el desayuno a las 6:16 am para hacer mi salida sin contratiempos y en el ingreso me dijeron que no había problema pero al siguiente día el desayuno nunca llegó.
1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Kharin

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really didn't like this property at all. The rooms were not updated and had dirty carpeting. The TV was not working in about 4 rooms that they were going to put me in after having issues with the light bulb flickering constantly in the 1st room assigned to me. There wasn't much of a breakfast. There was no mini fridge in the room or any other room because it was driving the electricity bill up. In other words they have the hotel operating at a bare minimum just to get the money from people that rent a room there, but they don't want to fix and update the rooms. Then why have a hotel? This hotel should be closed down.
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Cesar Alfonso

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jefferson

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inattentive management, bad smell, and cold.
We had to check out early, after 2 nights out of 7 because the smell was so bad and it was so cold. We tried looking for other rooms but the entire hotel was the same. I contacted Hotels.com for support, but neither myself or Hotels.com were able to reach the hotel for a refund for the remaining nights.
7 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Pablo Ricardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Agradable lugar bastante céntrico y muy agradable
Buena ubicación, buena atención, la limpieza impecable, pero deben mejorar el tema de las almohadas, ambiente caluroso, agradable, el tema del desayuno si debe mejorar bastante.
5 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

CARLOS MARIO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Yesid

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Need more space and internet and TV service very poor.
12 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

SINEYDA

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
EXCELENTE ATENCION
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

RUBIEL

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Iván

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente trato de las personas
5 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I think that the price is worth for what is offered.
3 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Carlos eduardo

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Que mal.servicio.
Llegue y la recepción me atendio como si fuera gratis la habitación, el.desayuno incluido era a partir de las 7 :14 y eso si no se retardaba la señora de la cocina.
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Nelly de jesus

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Mark

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
No comment
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Angie

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

jose antonio

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Esther

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satisfecha
Buena atención
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Christian

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Muy incomodo, mal internet, mala comida y lo peor de todo mucho ruido en las horas de la noche
4 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Sergio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gusto
Buena
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Luis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tranquilo, acogedor y organizado
3 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No lo recomiendo!
Muy mal. He usado esta app miles de veces durante varios años en muchos paises de mundo, incluyendo Colombia y como siempre mi pago es con tarjeta porque no uso efectivo casi para nada, pero al llegar la recepcionista impuso el cobro de un extra correspondiente a un supuesto impuesto que no había escuchado jamáz, y que tenía que hacerse en efectivo, al reclamar que por qué el motivo y por qué en efectivo, sólo respondía mis objeciones con una actitud tóxica, negligente e incompetente. Eran las 3 am y estabamos muy cansados como para discutir, e hicimos el pago del supuesto impuesto con efectiivo que milagrasamente encontramos. Pero mi pregunta es? que hubiera pasado si yo no hubiera tenido efectivo en ese momento?, por qué al ser un cobro "legal" no lo cargaban a la tarifa final que se paga por la app?. FRAUDE. Además un hotel feo, muy viejo y mal mantenido. HORRIBLE EXPERIENCIA.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

EDUARDO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quede inconforme con un cobro adicional que se me hizo, es la primera vez, y cuando realize la reservacion y el pago por la habitación, tenía entendido que cancelaba todo, no se y entiendo porque en el hotel, me realizaron cobro adicional.
1 nacht verbleven in april 2019