AC Hotel by Marriott Birmingham
Hotel met een groen/duurzaam beleid in Birmingham, bij het shoppingcenter, op enkele stappen van The Mailbox
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor AC Hotel by Marriott Birmingham
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De prijs is € 91
inclusief belastingen en toeslagen
29 dec - 30 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden
Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, 1 queensize bed met slaapbank, niet-roken, uitzicht op het water laden
Superior kamer, 1 queensize bed met slaapbank, niet-roken, uitzicht op het water
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Een zetelbed - tweepersoons
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden
Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, uitzicht op het water laden
Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, uitzicht op het water
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Badjassen
Gelijkaardige accommodaties
Malmaison Birmingham
Malmaison Birmingham
Spa
Huisdiervriendelijk
Gratis wifi
Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, (1010)
De prijs is € 98
inclusief belastingen en toeslagen
5 jan - 6 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
160 Wharfside Street, The Mailbox, Birmingham, England, B1 1RL
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer GBP 16 per persoon
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ac By Marriott Birmingham
Ramada Hotel Birmingham City Centre
Birmingham Ramada
Ramada Birmingham
Ramada Birmingham City Centre Hotel
AC Hotel by Marriott Birmingham Hotel
AC Hotel by Marriott Birmingham Birmingham
AC Hotel by Marriott Birmingham Hotel Birmingham
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over AC Hotel by Marriott Birmingham
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 jul 2022
2 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Peter
Zakenreiziger
9 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
3 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Mark
15 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Kate
Reisde met partner
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kate
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Ric
24 nov 2024
Ric
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Marilyn
Reisde met een groep
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marilyn
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
William
20 nov 2024
William
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Anthony
Reisde met partner
2 nov 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Anthony
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
CRAIG
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CRAIG
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Catherine
Reisde met partner
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catherine
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met partner
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Gregg
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gregg
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Amos
28 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amos
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Claire
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claire
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Ingmar
Zakenreiziger
22 sep 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ingmar
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Roger
22 sep 2024
Roger
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Catherine
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Catherine
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Roger
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roger
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Davinia
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Davinia
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Mark
17 sep 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Yassine
Zakenreiziger
16 sep 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yassine
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Sonja
Reisde met partner
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Sonja
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Miss Pamela
14 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Miss Pamela
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Anna
12 sep 2024
Anna
1 nacht verbleven in augustus 2024