Hotel Dal Ponte
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Dolomieten
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Dal Ponte
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 124
inclusief belastingen en toeslagen
2 dec - 3 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon laden
Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, balkon laden
Eenpersoonskamer, balkon
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Een haardroger
Driepersoonskamer, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Een haardroger
Gelijkaardige accommodaties
Bonotto Hotel Palladio
Bonotto Hotel Palladio
Huisdiervriendelijk
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, (155)
De prijs is € 84
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Viale A. De Gasperi, 2, Bassano del Grappa, Vicenza, 36061
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.00 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor babybed: EUR 8.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 20.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een beveiligingssysteem
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Dal Ponte Bassano del Grappa
Dal Ponte Bassano del Grappa
Hotel Dal Ponte Hotel
Hotel Dal Ponte Bassano del Grappa
Hotel Dal Ponte Hotel Bassano del Grappa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Dal Ponte
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Marco
19 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Alessandro
Reisde met partner
6 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alessandro
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Robert
2 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
7 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Julio Vanio Celso
2 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nota máxima
Julio Vanio Celso
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Saverio
Reisde met een groep
6 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottima soluzione a Bassano
Saverio
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
George
20 jan 2023
George
1 nacht verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Stefano
Zakenreiziger
23 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stefano
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Francesca
Reisde met partner
17 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francesca
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Tiziana
Reisde met partner
16 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiziana
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
daniela
20 apr 2022
daniela
3 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Hannele
1 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hannele
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Sandro
Reisde met familie
25 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sandro
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
paolo
Reisde met familie
17 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
soggiorno a Bassano
paolo
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Massimo
Reisde met familie
18 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Da ritornarci
Massimo
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Mirco
Reisde met een groep
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mirco
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
paolo
3 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
paolo
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Angela Gabriele
2 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Hotel, jeder Zeit wieder
Angela Gabriele
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Annika
28 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Annika
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019