Hotel Royal Passeig de Gracia

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een groen/duurzaam beleid bij het congrescentrum in Barcelona met fitnessfaciliteiten

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn January 2025 en February 2025.
januari 2025
februari 2025

Fotogalerie voor Hotel Royal Passeig de Gracia

Lobby
Deluxe kamer, terras | Uitzicht vanuit de kamer
Deluxe kamer, terras | Donsdekens, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Exterieur
Voorkant van accommodatie
VIP Access

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
De prijs is € 172
inclusief belastingen en toeslagen
26 jan - 27 jan

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Familiekamer, 2 slaapkamers, uitzicht op de stad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
2 slaapkamers
  • 56 m²
  • Max. aantal: 5
  • 1 tweepersoonsbed en 3 eenpersoonsbedden

Superior kamer, terras

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 queensize bed

Familiekamer, 2 slaapkamers

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
2 slaapkamers
  • 56 m²
  • Max. aantal: 5
  • 1 tweepersoonsbed en 3 eenpersoonsbedden

Comfort kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 queensize bed

Superior kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 queensize bed

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Extra bed)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed of 3 eenpersoonsbedden

Familiekamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 56 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden of 4 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, terras

Hoogtepunten

Een terras
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 50 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Superior driepersoonskamer (Privilege)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons zetelbed

Superior kamer, uitzicht op de stad

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 queensize bed

Gelijkaardige accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Passeig De Gracia, 84, Barcelona, 08008

In de buurt

  • Casa Mila - 1 min. wandelen
  • Passeig de Gràcia - 4 min. wandelen
  • Casa Batlló - 5 min. wandelen
  • Plaça de Catalunya - 13 min. wandelen
  • Sagrada Família - 19 min. wandelen

Lokaal vervoer

  • Metrostation Diagonal - 3 min. wandelen
  • Station Barcelona Passeig de Gràcia - 10 min. wandelen
  • Luchthaven Barcelona El Prat (BCN) - 34 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restaurante Cafè de la Pedrera - ‬1 min. wandelen
  • ‪La Dolce Vita - ‬3 min. wandelen
  • ‪Harry’s - ‬2 min. wandelen
  • ‪Gelateria Da Gallo - ‬2 min. wandelen
  • ‪Alaire Terrace Bar - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Royal Passeig de Gracia

Hotel met een chique stijl en een groen/duurzaam beleid vlak bij Plaça de Catalunya
Vlak bij Hotel Royal Passeig de Gracia vind je Casa Mila en Passeig de Gràcia. Gasten genieten hier van dagelijks een gratis receptie, een terras en een koffiebar/café. Bij Terraza 83,3, het plaatselijke restaurant met Spaanse gerechten, kun je terecht voor openlucht dineren. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een tuin en een droogkuis/wasserijservice.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (toeslag) en parkeerplaatsen ter plaatse
  • Snelle uitcheckservice, bagageopslagruimte en een kruier/portier
  • Een kluis bij de receptie, een computerstation en conciërgeservice
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over het ontbijt, het behulpzame personeel en de nabijheid van de winkels
Kamervoorzieningen
De 124 kamers hebben leuke voordelen zoals (laptop)kluisjes en airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en geluiddichte muren. Beoordelingen van gasten zijn vol lof over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Ledtelevisies van 42 inch met satellietzenders
  • (kleer)kasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Prijzen en affiliaties

Accommodatie met ecologisch certificaat
Deze accommodatie is gecertificeerd door Biosphere, een programma dat de impact van een accommodatie op een of meer van de volgende gebieden meet: milieu, gemeenschap, cultureel erfgoed, lokale economie.
Deze accommodatie is aangesloten bij de International LGBTQ+ Travel Association (IGLTA) en verwelkomt gasten die zich identificeren als lesbienne, homo, biseksueel, transgender, queer, interseksueel of aseksueel (LGBTQ+).

Talen

Catalaans, Chinees (Mandarijn), Engels, Frans, Duits, Italiaans, Japans, Russisch, Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar de cruiseterminal (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar de veerbootterminal (toeslag)
  • Shuttle van/naar het pretpark (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Overdekte parkeerplekken ter plaatse (EUR 30 per nacht)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: EUR 18 per persoon
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Terraza 83,3

Dingen om te doen

  • Piano
  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes
  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum (112 vierkante meter)

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Led-tv van 42 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Champagneservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 12.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de cruiseterminal, de veerbootterminal, de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 72 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Let op: deze accommodatie bevindt zich in de lage-emissiezone van de stad; alleen voertuigen met lage emissie zijn toegestaan in dit gebied. Gasten met buitenlandse nummerborden dienen hun voertuig vooraf bij de stad registreren.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: EUR 6.27 per persoon, per nacht, voor maximum 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 17 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 18 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 190 per kamer (retour)
  • Betaald parkeren (overdekt): EUR 30 per nacht
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie HB-004545

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Royal Passeig
Hotel Royal Passeig de Gracia
Hotel Royal Passeig de Gracia Barcelona
Royal Passeig
Royal Passeig de Gracia
Royal Passeig de Gracia Barcelona
Hotel Royal Passeig De Gracia Barcelona, Catalonia
Hotel Royal Passeig Gracia Barcelona
Hotel Royal Passeig Gracia
Royal Passeig Gracia Barcelona
Royal Passeig Gracia
Royal Passeig Gracia Barcelona
Hotel Royal Passeig de Gracia Hotel
Hotel Royal Passeig de Gracia Barcelona
Hotel Royal Passeig de Gracia Hotel Barcelona

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Royal Passeig de Gracia?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Royal Passeig de Gracia?

Vandaag, 21 jan. 2025, kost een verblijf bij Hotel Royal Passeig de Gracia van één nacht voor twee volwassenen op 26 jan. 2025 min. € 159,00, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel Royal Passeig de Gracia voor parkeren?

Parkeren kost EUR 30 per nacht.

Hoe laat kan ik bij Hotel Royal Passeig de Gracia inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 12.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Royal Passeig de Gracia uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Hotel Royal Passeig de Gracia een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 190 per kamer.

Waar staat Hotel Royal Passeig de Gracia?

Dit milieuvriendelijke hotel ligt in Eixample, op 5 minuten wandelen van Casa Mila, Passeig de Gràcia en Casa Batlló. Ook Plaça de Catalunya en La Rambla liggen op een kwartiertje wandelen. Metrostation Diagonal ligt op maar 3 minuten wandelen en naar Metrostation Passeig de Gracia is het 7 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Royal Passeig de Gracia

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 630 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 272 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 57 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 1002 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Nancy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een mooi hotel met zeer vriendelijk personeel. Propere kamer.
2 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Christine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie en dakterras top, maar airco was roestig en lawaaierig en de bedden erg hard en ik werd iedere ochtend wakker met jeuk en uitslag op mijn huid. Overal rode bultjes en plekken die erg zeer deden. Wij komen hier igg nooit meer terug.
5 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

victor, Alphen aan den Rijn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotel in een top locatie! De kamer was ook prettig met uitzicht aan een binnenplaats. De enige opmerking gaat bij de room clean service van ons kamer. Er werd heel erg zuinig op bepaalde dingen gedaan (geen nieuwe spullen zetten als deze op waren, zoals koffie en wc papier).
5 nachten verbleven in december 2021

4/10 – Matig

Ronald

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shower and toilet NOT accessible for wheelchair.
Good hotel, good service, but accommodation is untruthfully described to have wheelchair accessible shower. It is NOT accessible, even for small wheelchair it is not. Opening to shower less than 50 cm, did not measure exactly. Hotel did react kindly to help, but could not really do anything to resolve, other than place a normal chair in shower.
3 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Vincent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima toeristenhotel, niet voor zakelijk.
De locatie is fantastisch. Midden in het chique shopping centrum. Verder veel Gaudi sites op loopafstand. Genoeg restaurants in de buurt. Veilig en netjes. Ik had een kamer met groot terras op de bovenste verdieping met prachtig uitzicht op de sagrada familia. Helemaal top! Maar meubilair op terras was nogal versleten. Het bed was groot en sliep perfect. Nette en grote badkamer! Dus prima voor toeristen. Als zakelijk reiziger was het wat minder, want er was geen bureau of een stoel in de kamer. Dus moest alles vanuit bed doen. Niet handig. Daarnaast staat in de beschrijving van de kamer dat er een bureau is. Bij incheck werd mij medegedeeld dat er geen schoonmaak was voor de kamers, prima, want dat wil ik ook niet in Covidtijd. Tot mijn grote verbazing was de volgende dag mijn kamer opgemaakt! Slordig! Geen minibar, alleen een fles water, dat was alles wat er te verkrijgen was.
2 nachten verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Rob Mertens

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel
Fantastische locatie, fijn personeel en een mooi hotel
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

MARCELLA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had an amazing time in Barcelona. The Hotel has a great location, close to everything. The bar in the rooftop has a beautiful view to the city. Thank you 😃
4 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Yun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is perfect, it’s close to everything!
3 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Ye, Stanford

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
friendly staff and central location! the property is safe and room is clean and of reasonable size!
4 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

MIGUEL, Guaynabo

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location and room
3 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

dehui

4 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Happy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Both rooms were very clean though our superior double was very tired looking and could do with updating. Breakfast was adequate but could with some improvements. The rooms were cleaned everyday to a high standard. Staff were nice and courteous. Mayra was welcoming, efficient and friendly at check in. A special mention to Arnold who was so lovely, kind and very helpful. He gave a much needed personal touch to the hotel.
3 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Su kyoung

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Very slow check in
2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Menchie Ivy Grace

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Nino

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Fernando, Mexico city

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El lugar es perfecto
3 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

onner

Reisde met partner
No elevator, split AC in room did not work well, room hote
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

CALEB

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy check in/out and a pleasant stay. Very close to attractions and shopping district. We had a great time in Barcelona.
5 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Lisa Ann

7 nachten verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Fei

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is having a conduction site right next door and the room I was given was right looking at the project with HUGE digging sound. I requested to change a room to higher floor and that’s better. I went out in the afternoon and I came back, a man was inside my room! He tried to explain that he was changing a light bulb in Spanish, at least that’s what i got from his body language because I don’t understand Spanish. But I thought for cases like this I should be informed first, also I didn’t ask to change light bulb either. He left right when I was stunned opening the door and left his ladder inside the room, so I had the ladder in until checkout. Other than that the hotel staff are very friendly and it’s good
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Simon, Sleaford

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel and upgraded the room very happy
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Ana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extra friendly staff, excellent location. I highly recommend
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Alexandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lo único que no me gustó es que no pude comer en la terraza ya que tenían una actividad y no lo notificaron ni separaron una parte para los huéspedes
3 nachten verbleven in september 2024