8/10 – Goed
Mark
Reisde met een groep
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is mijn 3e bezoek en het is een mooi hotel. Ik boek altijd de Krungtheb wing, omdat deze kamers front uitzicht hebben op de rivier en een balkon. Wat mij dit keer tegenviel was de check in. Wij waren te vroeg, check in is vanaf 1500u en wij waren er om 1330. Tijdens de check in werd hier niets over gezegd, dit kwam pas aan het einde. De zeer lieve dame zou ons bellen zodra de kamers klaar waren. Wij gingen wat eten en drinken in hun next2 cafe. Om 1530 nog niet gebeld, we waren moe en op. Bij de receptie aangekomen bleken de sleutels al klaar te liggen, maar niemand heeft gebeld ( niet netjes als je dat afspreekt) . Kamer keurig, netjes, heerlijk bed! Douche : vies!! Dikke zwarte schimmel in de kitranden, water loopt niet goed weg, zelfs s avonds als je nog een keer gaat douchen, sta je in een laagje water. Na het uitgaan om 0030 room service gebeld om 4 biertjes te bestellen, deze waten net zo warm als buiten ( 30 gr) voirgaande keren tours geboekt via het hotel. Dit keer nee gezegd, we wilden een grand palace tour doen voor 2-3 uurtjes, hiervoor vroegen zij THB 4600 per persoon??? Hoe dan ? Ga ik in een goeden koets? Ontbijt zoals altijd ongekend goec! Personeel uiterst correct en hulpvaardig. Kom ik nog een 4e keer terug? Ga ik nog goed over nadenken!
Mark
2 nachten verbleven in oktober 2024