OYO 434 Boonsiri Place Hotel
Art deco hotel met een 24-uurs receptie in Stadscentrum, Bangkok
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor OYO 434 Boonsiri Place Hotel
Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Gelijkaardige accommodaties
The Quarter Silom by UHG
The Quarter Silom by UHG
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Fitnessruimte
8.8 van 10, Uitstekend, (158)
De prijs is € 97
inclusief belastingen en toeslagen
24 nov - 25 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
55 Buranasart Road, San Chao-pho-suea, Pranakorn, Bangkok, Bangkok, 10200
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een brandblusapparaat
Accommodatie ook bekend onder de naam
Boonsiri
Boonsiri Place
Boonsiri Place Bangkok
Boonsiri Place Hotel
Boonsiri Place Hotel Bangkok
Boonsiri Place
Oyo 434 Boonsiri Hotel Bangkok
OYO 434 Boonsiri Place Hotel Hotel
OYO 434 Boonsiri Place Hotel Bangkok
OYO 434 Boonsiri Place Hotel Hotel Bangkok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over OYO 434 Boonsiri Place Hotel
Beoordelingen
7,4
Goed
8,0/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
28 nov 2015
Positief: Personeel en service
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
8 jun 2014
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Viel erg tegen
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Paula, Laren
30 okt 2013
Voor weinig geld overal dichtbij.
Paula
8/10 – Goed
Joost
27 jul 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dichtbij het centrum, prima prijs-kwaliteit!
Joost
8/10 – Goed
rob, lelystad
19 feb 2011
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel,dichtbij belangrijke bezienswaardigheden
rob
8/10 – Goed
Renate, Den bosch
15 okt 2010
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Renate
8/10 – Goed
Carl
24 feb 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Carl
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
SYLVAIN
23 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel bien tenue dans quartier populaire
SYLVAIN
7 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 dec 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
rené
27 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour,bon rapport qualité prix
rené
5 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 apr 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Dennis
5 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Dennis
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Michael
24 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
4 nachten verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
28 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Diogo
26 feb 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Hotel Bom para quem quer Preço e Boa Localização
Diogo
3 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Ola
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ola
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 feb 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Michael
1 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Philippe
30 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Propre et bien placé
Philippe
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Ed, HCMC
18 nov 2018
Ed
1 nacht verbleven in november 2018
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Vluchten
Activiteiten
Vakantiehuizen