LiT BANGKOK Hotel
Luxe accommodatie met 3 restaurants in Stadscentrum, Bangkok
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor LiT BANGKOK Hotel
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De prijs is € 101
inclusief belastingen en toeslagen
7 jan - 8 jan 2025
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer laden
Kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Designer toiletartikelen
Een ligbad
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer (Different Degree Room) laden
Deluxe kamer (Different Degree Room)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Designer toiletartikelen
Een ligbad
Een haardroger
Alle foto's voor Familie suite laden
Familie suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Designer toiletartikelen
Een ligbad
Alle foto's voor Superior kamer laden
Superior kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Designer toiletartikelen
Een ligbad
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer laden
Superior kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Designer toiletartikelen
Een ligbad
Een haardroger
Alle foto's voor Extra Radiance Room laden
Extra Radiance Room
Alle foto's voor Full Spectrum Suite laden
Full Spectrum Suite
Alle foto's voor Different Degree Room laden
Different Degree Room
Gelijkaardige accommodaties
Grande Centre Point Ratchadamri
Grande Centre Point Ratchadamri
Spa
Kinderzwembad
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, (1007)
De prijs is € 113
inclusief belastingen en toeslagen
21 jan - 22 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
36/1 Soi Kasemsan 1, Rama 1 Rd., Pathumwan, Bangkok, Bangkok, 10330
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: THB 1000 per accommodatie per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer THB 824 voor volwassenen en THB 412 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 1900 per voertuig (enkele reis, voor maximum 2 personen)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een beveiligingssysteem
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Kinderen jonger dan 4 jaar worden niet tot het zwembad, de fitnessruimte en het bubbelbad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bangkok Lit
Bangkok Lit Hotel
Hotel Lit
Hotel Lit Bangkok
Lit Bangkok
Lit Bangkok Hotel
Lit Hotel
Lit Hotel Bangkok
The Lit Bangkok Hotel Bangkok
The Lit Bangkok Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over LiT BANGKOK Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
9 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
C
Reisde met familie
8 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cultuur en comfort middenin Bangkok
C
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Raisa, Almere
Reisde met partner
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raisa
4 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Dennis
Reisde met familie
19 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dennis
10/10 – Uitstekend
Dennis
Reisde met familie
16 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dennis
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Santadebi, Tilburg
Reisde met familie
11 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Santadebi
6 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Kenichi
16 feb 2023
Kenichi
2 nachten verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Wouter
30 nov 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wouter
10/10 – Uitstekend
Nancy, Utrecht
5 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superb
Nancy
4/10 – Matig
Shuk L.
12 mei 2015
Negatief: Netheid, personeel en service
mooi hotel
Shuk L.
6/10 – Redelijk
Ralph, Rotterdam
17 mei 2014
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed bevallen
Ralph
8/10 – Goed
Juliana
Reisde met een groep
21 dec 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Juliana
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Benjamin
14 dec 2024
Benjamin
7 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Nur Kamaliah
14 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nur Kamaliah
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Amanda
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amanda
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Kumi
2 dec 2024
Positief: Netheid
Kumi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Oscar
Reisde met partner
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oscar
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Riho
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Riho
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Rebekah
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebekah
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Ion Seng
Reisde met familie
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ion Seng
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Povhum
21 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Povhum
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Georgia
Reisde met een groep
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Georgia
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Rachel
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rachel
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Rachel Marie Delphine
Reisde met familie
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rachel Marie Delphine
7 nachten verbleven in oktober 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Autoverhuur
Pakketten