House Sangkuriang
Hotel met een 24-uurs receptie en een buitenzwembad in Dago
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor House Sangkuriang
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 29
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden
Standaard Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een regendouche
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Kamer (Siliwangi Room) laden
Kamer (Siliwangi Room)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een regendouche
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken (Sangkuriang Room) laden
Standaard tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken (Sangkuriang Room)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een regendouche
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Gelijkaardige accommodaties
Zest Sukajadi Bandung by Swiss-Belhotel International
Zest Sukajadi Bandung by Swiss-Belhotel International
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, (58)
De prijs is € 24
inclusief belastingen en toeslagen
20 nov - 21 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Jl. Sangkuriang No. 1, Bandung, West Java, 40135
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer IDR 100000 voor volwassenen en IDR 50000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 150000 per voertuig (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
House Sangkuriang
House Sangkuriang BANDUNG
House Sangkuriang Hotel
House Sangkuriang Hotel BANDUNG
Sangkuriang House
House Sangkuriang Hotel
House Sangkuriang Bandung
House Sangkuriang Hotel Bandung
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over House Sangkuriang
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
27 jan 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Maria
8 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Gusti Putu
Zakenreiziger
8 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gusti Putu
8/10 – Goed
Amelia vera
Reisde met familie
18 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amelia vera
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
FNU
14 jun 2022
FNU
3 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Shawn
2 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place for a good price
Shawn
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
RIsman
Zakenreiziger
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kolam renang kecil
RIsman
3 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 jan 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lumayan
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Abdan
15 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Abdan
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jun 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
jean benoit, Nice
5 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très déçu...
jean benoit
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Dion
22 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pengalaman menginap yang menyenangkan
Dion
4 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Nimira, Singapore
23 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
THE BEST HOMELY HOTEL IN BANDUNG.
Nimira
4 nachten verbleven in april 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 mrt 2018
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
dian
8 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pas untuk keluarga :)
dian
2 nachten verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best choice Will Back again
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Saiful Bahari
15 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel for family
Saiful Bahari
2 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Nora, Singapore
21 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel near to shopping areas .
Nora
2 nachten verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Devi
1 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hommy dan Green
Devi
2 nachten verbleven in juli 2017