Novotel Balikpapan
Gezinsvriendelijke hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Novotel Balikpapan
Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 53
Prijs beschikbaar op 16/11/2024
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden
Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden
Deluxe kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed laden
Superior kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Gelijkaardige accommodaties
Swiss-Belhotel Balikpapan
Swiss-Belhotel Balikpapan
Zwembad
Kinderzwembad
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
8.2 van 10, Zeer goed, (86)
De prijs is € 37
inclusief belastingen en toeslagen
17 nov - 18 nov
Over deze buurt
Jl Brigjen Ery Suparjan No 2, Balikpapan, East Kalimantan, 76112
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer IDR 181500 voor volwassenen en IDR 90750 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 180000 per voertuig (enkele reis)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: IDR 375000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie maakt gebruik van een recyclagesysteem voor grijs water
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Balikpapan Novotel
Novotel Balikpapan
Novotel Hotel Balikpapan
Novotel Balikpapan Hotel Balikpapan
Novotel Balikpapan Hotel
Balikpapan Novotel
Balikpapan Novotel
Novotel Balikpapan Hotel
Novotel Balikpapan Balikpapan
Novotel Balikpapan Hotel Balikpapan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Novotel Balikpapan
Beoordelingen
7,6
Goed
7,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 jun 2024
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
sungsoo
21 jun 2024
sungsoo
1 nacht verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Teddy Masanori Ekaputra
9 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Teddy Masanori Ekaputra
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
SANG HYUN
Zakenreiziger
20 feb 2024
SANG HYUN
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
28 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Muhammad
Reisde met familie
19 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muhammad
28 nachten verbleven in maart 2023
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 apr 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2023
4/10 – Matig
WING MING
Zakenreiziger
1 feb 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WING MING
2 nachten verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
John
Zakenreiziger
31 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
4 nachten verbleven in oktober 2022
6/10 – Redelijk
Puji
26 sep 2022
Puji
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
Rolf, Castro Valley
Reisde met een groep
17 aug 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rolf
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
SEUNGBEOM
1 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SEUNGBEOM
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
15 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
27 nachten verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
Firman, Smd
Zakenreiziger, Reisde met partner
15 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Firman
27 nachten verbleven in mei 2020
8/10 – Goed
Jane
Reisde met familie
11 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jane
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Torbjørn
Zakenreiziger
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nothing to complain about
Torbjørn
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Hendry
6 sep 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Hendry
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Roar
30 jul 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Redo me
Roar
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Junwon
23 jul 2019
영수증
Junwon
1 nacht verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 jul 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 jun 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Poay Sim
28 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Stay
Poay Sim
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 jan 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Y
18 dec 2018
Negatief: Personeel en service
Y
1 nacht verbleven in december 2018