Hotel Alegria Gardens Amakusa bevindt zich dicht bij Christelijk Museum van Amakusa en biedt een shuttleservice van/naar de luchthaven, een overdekte mineraalrijke warmwaterbron (onsen) en een terras. Geniet van een sauna om tot rust te komen. Gratis wifi in de kamer, een tuin en een bar zijn beschikbaar voor alle gasten.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
Gratis parkeerplaatsen
Bagageopslagruimte, een kluis bij de receptie en een 24-uurs receptie
Een lift
Kamervoorzieningen
De 55 kamers zijn inclusief voordelen zoals airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
Toiletten met elektronische bidets, gratis toiletartikelen en haardrogers
Minikoelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak
Talen
Engels, Japans
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis shuttleservice van/naar de luchthaven
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Eten en drinken
Een bar/lounge
Dingen om te doen
Sauna
Volledig uitgeruste spa
Gezinsvriendelijk
Minikoelkast
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Kluisje bij het onthaal
Gastendiensten
Dagelijkse huishoudservice
Turndownservice
Buiten
Terras
Tuin
Volledig uitgeruste spa
Massage
Overdekte warmwaterbron (onsen)
Spa dagelijks geopend
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Lift
Meer
Aparte rookruimtes
Kamervoorzieningen
Badkamer
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken
Pantoffels
Toilet met elektronisch bidet
Entertainment
Flatscreen-tv
Eten en drinken
Elektrische waterkoker
Minikoelkast
Meer
Airconditioning
Kluisje
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 11.00 uur
Speciale incheckinstructies
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Contacteer de accommodatie voor meer informatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Bij boeking van een verblijf op basis van halfpension dien je voor 19.00 uur in te checken als je wilt dineren.
Bij het boeken dien je het juiste aantal gasten op te geven, inclusief kinderen en baby's. Als bij het inchecken blijkt dat het aantal gasten afwijkt van het aantal dat bij het boeken is opgegeven, betaal je mogelijk een toeslag.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 2 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Alegria Gardens Amakusa Kumamoto
Alegria Gardens Amakusa Kumamoto
Alegria Gardens Amakusa
Hotel Alegria Gardens
Alegria Gardens
Alegria Gardens Amakusa
Hotel Alegria Gardens Amakusa Hotel
Hotel Alegria Gardens Amakusa Amakusa
Hotel Alegria Gardens Amakusa Hotel Amakusa
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Hotel Alegria Gardens Amakusa?
Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel berekent Hotel Alegria Gardens Amakusa voor parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik bij Hotel Alegria Gardens Amakusa inchecken?
Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur.
Tot hoe laat kan ik bij Hotel Alegria Gardens Amakusa uitchecken?
Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.
Biedt Hotel Alegria Gardens Amakusa een shuttle naar het vliegveld?
Ja, er wordt een shuttleservice van/naar de luchthaven aangeboden.
Waar staat Hotel Alegria Gardens Amakusa?
Dit wellness hotel in Amakusa-gun ligt op 3,2 km van Gion Bridge en op 3,7 km van Christelijk Museum van Amakusa.
Beoordelingen over Hotel Alegria Gardens Amakusa
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 21 van 46 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
21
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 46 beoordelingen" "
8 - Goed
15
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 46 beoordelingen" "
6 - Redelijk
8
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 46 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 46 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Kathy
Reisde met familie
26 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Great beachside location. However, hotel is a little dated and tiny bathroom.
Kathy
4 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Hisashi
18 apr 2023
Hisashi
2 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
じゅんこ
Reisde met een groep
18 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
温泉がよかったです。
朝湯で日の出🌅が堪能できました。
じゅんこ
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
お風呂が良いです
別館にはなるが、大浴場は最高です。
ゆったりと過ごせました。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
KOJIKOJI
Reisde met familie
22 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
設備ががっかりしました
KENJIRO
2 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Nanami
Reisde met partner
13 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
日帰りの方も利用できる温泉が良かった
Nanami
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Most incredible view of the Ariake Bay!! Simply stunning.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
YOICHI
21 mei 2022
YOICHI
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Taito
Reisde met familie
11 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
スタッフの対応、皆さん問題なし!
Taito
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Mika
26 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
露天風呂のあるホテルの温泉施設まで、歩くと2分ほどかかるが、送迎車ありなので雨の日も安心です。
Mika
2 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
CHIKAKO
Reisde met een groep
18 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIKAKO
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
sonoda
24 sep 2021
sonoda
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
YUUICHI
Reisde met familie
12 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
観光一泊
コロナ禍の中でのサービスとしては及第点。
YUUICHI
1 nacht verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 aug 2021
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the onsen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing stay as a solo traveller. Highly recommend getting half-board, breakfast and coursed dinner. Beach is accessible on the basement floor of the hotel by elevator and stairs. Beach is public access. Highly recommend watching the sunrise. スタッフの皆様のご厚意に感謝申し上げます。 外国人ではなく人間のように扱ってくれてありがとう。
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Shohei
Reisde met familie
1 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer