Hotel Leydier
Hotel met een dakterras en een restaurant in Allegre
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Leydier
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden
Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Familiekamer laden
Familiekamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden
Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden
Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden
Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Een bureau
Een kluis
Over deze buurt
7 Rue Du Fangeas, Allegre, Haute-loire, 43270
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.90 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 7.50 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 1.50 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Leydier
Hotel Leydier Allegre
Leydier Allegre
Hotel Leydier Hotel
Hotel Leydier Allegre
Hotel Leydier Hotel Allegre
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Leydier
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
21 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
jean paul, lyon
24 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un motel en haute Loire
jean paul
1 nacht verbleven in juli 2017
4/10 – Matig
PASCAL
14 aug 2017
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Séjour mitigé
PASCAL
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
jean marc
10 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jean marc
6/10 – Redelijk
Elly, Devon, UK
26 sep 2014
Positief: Personeel en service
Beautiful views
Elly
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 sep 2014
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 sep 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top Hotel in dieser Preisklasse unschlagbar
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Gousset
1 sep 2014
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Gousset
10/10 – Uitstekend
Virginie, Bordeaux
19 mei 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptionnel
Virginie
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 aug 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Surpassed expectations
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Benign, Shrewsbury
2 jul 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Clean
Benign
8/10 – Goed
BOUDET, Yvelines
9 mei 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
"service chambre impeccable"
BOUDET
10/10 – Uitstekend
TRAPANI
7 nov 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TRAPANI
10/10 – Uitstekend
Didier
27 sep 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour
Didier
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 sep 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Réjane, Bédarrides 8437
26 aug 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel Leydier à Allègre
Réjane
10/10 – Uitstekend
Gerald, Wien
25 jul 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Hotel
Gerald
8/10 – Goed
Bjørn, Bergen
18 jul 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel - except for the breakfast..
Bjørn
8/10 – Goed
FRANCK, Lyon, France
23 mei 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Leydier à Allegre (43)
FRANCK
10/10 – Uitstekend
Robert, Cheshire ,UK
16 mei 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer