Ginpaso

3.5-sterrenaccommodatie
Art deco accommodatie met een sauna en een spa

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Ginpaso

Indoor spabad
Outdoor spabad
Outdoor spabad
Standaard kamer, uitzicht op zee (Japanese-style) | Een kluis op de kamer, gratis wifi, beddengoed
Indoor spabad

Beoordelingen

8,0 op 10 –

Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Spa
    Spa
  • Airconditioning
    Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi
    Gratis wifi

Kameropties

Gelijkaardige accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-8 Misaki, Ako, Hyogo-ken, 678-0215

In de buurt

  • Onsen van Ako - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Museum voor Zeekunde van Ako, Shionokuni - 3 min. rijden - 2.1 km
  • Ako Kaihin Park - 4 min. rijden - 2.1 km
  • Ako City Museum of History - 5 min. rijden - 3.7 km
  • Ruïnes van het kasteel van Ako - 6 min. rijden - 4.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Banshū-Akō - 6 min. rijden
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 153 min. rijden

Restaurants

  • ‪台湾料理豊源赤穂店 - ‬3 min. rijden
  • ‪ミスターバーク - ‬3 min. rijden
  • ‪天馬らぁめん - ‬3 min. rijden
  • ‪あこうぱん - ‬5 min. rijden
  • ‪海と坂と - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Ginpaso

Hotel vlak bij Setonaikai Nationaal park
Overweeg een verblijf bij Ginpaso en geniet van een koffiebar/café, een bar en een sauna. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte, meertalig personeel en een lift
  • Een kluis bij de receptie, bagageopslagruimte en hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Ginpaso bieden leuke voordelen zoals airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met aparte badkuipen en douches en toiletten met elektronische bidets

Talen

Engels, Japans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Art-decoarchitectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 19.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 3000
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3000

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.

Renovaties en sluitingen

De accommodatie is in mei gesloten.

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 3000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ginpaso
Ginpaso Ako
Ginpaso Hotel
Ginpaso Hotel Ako
Ginpaso Ako
Ginpaso Hotel
Ginpaso Hotel Ako

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Ginpaso?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Ginpaso voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Ginpaso inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 19.00 uur. Tegen een bedrag van JPY 3000 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid). Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Ginpaso uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van JPY 3000 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Ginpaso?

Dit hotel ligt bij de zee, vlak bij Onsen van Ako en Setonaikai Nationaal park. Ook Museum voor Zeekunde van Ako, Shionokuni en Tateho Waku-Waku Land liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen over Ginpaso

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 53 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 17 van 53 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 53 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 53 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 53 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

タッチ, 兵庫県

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
宿のアンケートにも書きましたが夕食でアレルギーがあると伝えたにもかかわらず、その後食材を平気で朝食に出されました。命にも関わることなので、しっかり申し送りしてほしいです。また、宿のアンケートに書いたのに何の反応もないのも不誠実だと思いました。それ以外は快適だったので、残念です。
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

SHUNSUKE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Rei

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最高のおもてなしをありがとう!
口コミが良かったので今回の滞在を決めたのですが写真通りの絶景のお風呂で大変満足しました。 料理も食べ切れないほどの量で味も美味しくほんとにぜいたくな1日を過ごさせてもらいました。フロントからの景色も本当に絶景で夜はバーになっていてまたふいんきが違う感じがまた素敵でした。 部屋よりもロビーで時間をすごしたかったぐらいです笑 この日がわたしの誕生日だったんですが、とても素敵な日になって良かったです。
1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

KAZUTAKA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

まちくん, 兵庫県

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
宿泊室が最悪でした。エクスペディアの事前資料ではオーシャンフロントでしたが、実際は窓の真正面が古びたホテルの建物で海は端の方に少し見える程度。部屋も価格の割には狭く、エレベーターを降りたあと非常に急な階段を登る所にあり、閉口しました。 これまで毎年海外旅行でお世話になりましたが、これからは御社を使うことはありません。
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
年末の家族旅行
露天風呂からの景色が最高で、年末の良い思い出となりました。また折よくロビーでバイオリンのコンサートがあり、滅多にない近くでバイオリンの生音を聴け、家族で楽しめました。
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Wai Ho Wacle

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
環境優美,可以觀賞日出和日落,非常難得,戶外風呂非常開揚,値得讚賞,唯一問題是房間和週遭設備比較舊,但整體还是十分滿意。
1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Shinkawa

1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
宿泊させていただいたのは7階の部屋でしたが、5階から上の部屋へは階段を使う必要があり、入り組んだ通路をクネクネと抜けていく必要があります。露天風呂への往復は迷うかもしれません。部屋は狭く浴室もついておらず、ほぼ寝るだけのスペースといった感じです。 とは言え、部屋からも露天風呂からも海を見渡せる眺望が最高で、また朝食も豪華で、ほぼ満足できました。
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
値段以上でした!
受付ロビーの景色から絶景で、すごく良かったです。 お風呂も適温で、湯船からの景色もサイコー!ずっと入ってたいお風呂でした。ご飯のお世話係の方も感じのいい方で、大満足でした。
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とにかくロケーションが良かったです。 スタッフも気持ちのよいサービスでした。 そして料理がとても美味しかったです。 ロビーで海を眺めながら珈琲を飲んだのが 良い思い出になりました。
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
館内でスリッパエリアと裸足エリアが分かれていて、スリッパの脱ぎ履きが少々面倒でした。 旅館入口で靴を預かってくれるのですが、フロントスタッフさんが忙しくていらっしゃらない時もあり、外出する際に靴を出してもらうのが心苦しかったりします。 温泉とロビーは眺望が素晴らしいです。
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Kiyoko

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
温泉が良かったが、建物の作りが複雑で、迷子になりそう。
予約後に確認電話があり、アレルギーの有無など確認してくれた。 平日の宿泊だったが、チェックイン時に人手が足りないのか、部屋への案内まで待たされた。 浴衣のサイズ変更を部屋から電話で依頼したが、なかなか来ないので、フロントまで交換に行った。泊まった部屋は、エレベーターがない部屋で、2回分階段で上がらないといけなかったので、膝の悪い母には辛かった。 温泉は景色もお湯もが最高に良かった。ご飯もとても美味しく、食べきれなかったご飯を夜食用におにぎりにしてもらえた。
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
高齢者は、階段が厳しい。事前に聞いて欲しい。 こちらの事情をそれとなく相談したら、すぐに追加料金で部屋を変えられますと言われた。 通路も迷路のようで、わかりにくかった。 部屋も海側でしたが、すぐ下が調理場で、窓を開けられなかった。
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
環境寧靜,全海景浸溫泉,好舒服。已訂的一拍兩食安排環境非常優雅,食物適中,味道恰當,地方整潔,員工很有禮貌,有部分員工還識用普通話溝通。
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The baths overlooking the ocean were great. The lobby has been renovated with a stunning view. Our room was old and while still nice in need of refurbishment.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

ペンギン, 東京

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
レストランは外国人スタッフが多いですが、とても教育されているのか、キレイな日本語と丁寧な接客をしていただきました。 また、フロントスタッフの方々にも色々とケアしていただき、快適な時間を過ごせました。 少しだけ残念だったのが、部屋の洗面台に前の方のゴミ(歯ブラシ入れビニールを開封した時の切れ端)がハンドソープ容器の前に落ちていたことと空気清浄機に要クリーンのランプが点灯していたこと。 温泉からの景色も良く、夕朝食も美味しく、スタッフも親切な方が多かった分悪い点がいつもより気になりました。 それを差し引いてもプラス評価ですが、隅の埃はもはや気にしませんがわかりやすい場所はせめて気をつけていただければと思います。 また、泊まる予定です。
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
完全放鬆的温泉之旅
整體環境令人十分放鬆,膳食、服務都非常好,有機會會再去。
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設全体は良いが、部屋が狭い
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とても現代的
細やかな心遣いと現代的な経営判断が目につくステキな宿泊施設でした。
1 nacht verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
後味が悪い
まず、到着時の出迎えがない! びっくりしました。 海側のお部屋を予約しましたが 半分建物で海の景色が隠れていました。 予約サイト側がきちんと説明するべきだと思います。 あと、客室が異臭がしました。 芳香剤がたくさん置いてあり、ホテル側も 認識があったと思われます。 こちらも何らかの説明をされるべきですね。 あと、喫茶ラウンジのスタッフも お釣りの計算もままならない外国人でした。 もちろんコーヒーもお世辞にも美味しいと 言えるものではありません。 せっかく絶景露天風呂をお持ちなのに 本当に残念に思いました。 過去に利用した友人数名も 同じ感想でした。 スタッフの教育、おもてなしの姿勢を 一から考え直されたほうがよろしいのでは…
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
夕食後 部屋に戻ると布団が敷かれており心地よかった。露天風呂からの景色も良かったです。 従業員の対応には少し違和感を感じることがありました。
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Tai Keung, Hong Kong

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We have two bookings at Ginpaso. The confirmation were at i) 152910064560 for two rooms (one for Mr. Chung's two people family and one for Mr. Leung's four people family) and ii) 154643907173. In checking in, we found there is only booking ii) above are with bath room inside the room though the facilities as stated in each of the conformation statements are with Bath Room Facilities inside the room. We try to fight with the hotel management as well call in to Hotel.com to seek help. Though we spent one hour in talking to your agents as well 30 minutes to the hotel management team, we were still unable to get all three rooms with Bath Room. They admit their fault but no remedy possible as the hotel is totally full. Please take it as my official complaints to both Hotel.com as well as Ginpaso and I demand to have 50% room rate discount on the Leung's 4 rooms booking under confirmation number at 152910064560 as the Family are suffered with no Bath Room Facilities inside their room as quoted in the conformation facilities which is indeed a breach of contract.
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Rika

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ロケーションは良いのですが
ロビーでチェックインまでの間、お茶をいれてくださったりとゆっくり待ち時間をすごせて良かったです。が、同じ苗字のかたがおられたのにもかかわらず苗字だけで何度も呼ばれ「?」となりました。 チェックアウトの時もクレジットで支払った金額と違う領収書を渡されたりでどうなってるのか?と思いました。 温泉は最高ですが、リニューアルしたにもかかわらず前と同じスタッフの対応にがっかりでした。
1 nacht verbleven in februari 2019