Kenmore Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan een rivier met een restaurant en een bar/lounge

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Kenmore Hotel

Exterieur
Exterieur
Voorkant van accommodatie
Televisie
Bar (ter plaatse)

Beoordelingen

7,6 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Wasservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Gelijkaardige accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
The Square, Kenmore, Aberfeldy, Scotland, PH15 2NU

In de buurt

  • Mains of Taymouth Golf Course - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • The Scottish Crannog Centre - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • Taymouth Castle - 6 min. rijden - 2.0 km
  • Castle Menzies - 8 min. rijden - 10.1 km
  • Fortingall Yew - 10 min. rijden - 9.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Dunkeld & Birnam - 25 min. rijden
  • Dundee (DND) - 83 min. rijden

Restaurants

  • ‪Birks Cinema - ‬9 min. rijden
  • ‪The Courtyard Restaurant - ‬6 min. wandelen
  • ‪The Fountain Bar - ‬9 min. rijden
  • ‪Black Watch Inn - ‬8 min. rijden
  • ‪Mains of Taymouth - ‬12 min. wandelen

Over deze accommodatie

Kenmore Hotel

Hotel aan de rivier
Overweeg een verblijf bij Kenmore Hotel en geniet van een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Naast een bar en een restaurant, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een hondenlosloopzone en huwelijksservices
  • Een lift, een kruier/portier en hulp bij uitstappen/tickets
  • Beoordelingen van gasten tonen hoge cijfers voor de uitstekende staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en hebben voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Bad/douchecombinaties, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Televisies met digitale zenders
  • (kleer)kasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: GBP 14,50 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • Aan een rivier
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Bureau
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je GBP 15.00 per huisdier, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden zijn toegestaan
Er zijn voer- en drinkbakken en een hondenlosloopzone beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer GBP 14.50 per persoon
  • Toeslag voor huisdieren: GBP 15.00 per huisdier, per verblijf
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kenmore Hotel Aberfeldy
Kenmore Aberfeldy
Kenmore Hotel Hotel
Kenmore Hotel Aberfeldy
Kenmore Hotel Hotel Aberfeldy

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kenmore Hotel?

Ja, honden zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van GBP 15.00 per huisdier, per verblijf. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent Kenmore Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Kenmore Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Kenmore Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Kenmore Hotel?

Dit hotel ligt aan een rivier, op 10 minuten wandelen van Loch Tay en Mains of Taymouth Golf Course. Ook The Scottish Crannog Centre en Taymouth Castle liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen over Kenmore Hotel

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 37 van 130 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 56 van 130 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 130 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 130 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 130 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay was great, only problem is the meal selection was poor. Only 2 choices for starters and dessert and 3 choices for main. Other than that the stay was nice.
1 nacht verbleven in november 2021

4/10 – Matig

Kenneth

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
needs a bit of TLC room decor rather tired
2 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Alan

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Disappointed that there was a limited menu because of staff shortage.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel in an amazing location
Very nice hotel in an amazing location.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Margarita

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Patricia

I was disappointed couldnt have dinner and had to go to Aberfeldy to eat at night as the restaurant down the road was fully booked. The bar on the night of Tuesday the 7th closed at 8.30pm with no warning, after coming back from Aberfeldy for dinner. This will not put me off coming back
3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Inger J

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It would have been helpful to know that their restaurant is closed for dinner (due to staff shortage). We were not able to book at any of the restaurants in the village. The hotel was kind enough to give us sandwiches, a complimentary platter plus a bottle of wine. They serve a really good breakfast for GBP 10. Well worth the money. Nice service as well. They have a nice bar in the reception area.
1 nacht verbleven in september 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Stefanie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I’d definitely go back.
It’s a nice hotel. Our room was spacious and clean. Friendly staff. Restaurant is over priced. Food was really poor when we where there but they didn’t charge for our mains which had to be sent back. I was disappointed by cheap kids chicken nuggets (not that the kids minded!😂). Overall though I really enjoyed our stay.
1 nacht verbleven in september 2021

4/10 – Matig

Debra

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was unorganised from the start we were given wrong directions to our room. We were not informed that there was a limited menu on offer of about 5 dishes and only in the restaurant no bar food as this was closed completely due to staff shortages we should have been given this information before we arrived. They were not serving food other than to guests so all other places to eat around were fully booked. So we had a nightmare finding something to eat as we didn't want any of the 5 dishes on offer. The whole place was grubby with everything being blamed on staff shortages. You expect flys by the river but inside the bar had so many around it !! the bar and tables were sticky if you cant keep the place clean dont open it. The bathroom was in need of attention the bath was cracked the floor was cracked they had obviously tried to give it a lick of paint on the ceiling but failed to then clean all the paint splashes off the floor!! Having drove over and seen the view of the hotel we were
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Jane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Lovely, friendly staff
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

john

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Caroline

Positief: Netheid, comfort kamer
Lovely wee town
We had a nice time in Kenmore Hotel but due to staffing shortages the restaurant wasn't opened for dinner which the hotel were meant to phone me about and didnt, so we had to drive into Aberfeldy to try and get for dinner for the first night as only The Courtyard was opened in Kenmore , but full. Waterfront and Ferryman Closed on a Tuesday. Most of the staff all seemed a bit deflated and they had 70's disco music playing at breakfast with a flashing speaker. I love 70's music but not at breakfast please! Could be worth another visit when they get more staff and open the nice restaurant. A lot of potential in the hotel, just need more upbeat staff and facilities. Kenmore a lovely wee town, nice walks. Would advise to book restaurants in advance and also the Tay Safari boat trip, we didnt and couldnt get booked, so all worth a visit , just book The Waterfront and The Courtyard in advance, nice friendly staff in these restaurants.
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Angela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value , lovely staff
We had a lovely spacious double room with a Z bed for my son, lovely corner bath too. Breakfast was amazing, best I’ve had in a long time. Great value for money, would definitely stay again
1 nacht verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Terrible problems with noise from other residents till early hours of morning. Simply not acceptable. No management by Hotel Staff. I thought I was booking my family into a quaint country inn not a drunken doss house.
3 nachten verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointment is an understatement
Upon arrival we were told restaurant was closed was told that an email had been sent the day before and yes an email had been sent stating only the in room service was suspended. I told them this and that I had received the email from hotels.com to be told that they didn’t deal with hotels.com. Strange that they knew were coming then! Upon entering the room we had been allocated I could not believe what was in front of us. Wallpaper that my mother would have used over 60 years ago, a wardrobe and dressing table that was fit for the rubbish tip, curtains that should never have been hung, one electric socket, nails protruding from walls, a bathroom from the 50s and a dreadful musty smell. We complained to no avail, got told that is what we had booked, at £205 for our stay we expected better. The room was honestly not fit for purpose, should be condemned. Later on that evening as we were contemplating just going home we went back to reception where there was different lady on, she was lovely, her name was Norma and between her and a lovely Hungarian chap, I think called Gavor (sorry if misspelt) we managed to get another room. Although much better it still lacked basic amenities and was so tiny.
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic!!
Stayed at Cairn Toul lodge with friends and had the best time. The lodge has all you need for a self catering get away. It has 3 big bedrooms all on suite. Large living space for a get together or celebration. It’s in a beautiful location right by the river. Can’t wait to go back.
View from upstairs bedroom.
View from lodge.
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Heather

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Issue with Hotel. Com
Our stay at kenmore Hotel was more than we expected the issue came at check out. Unfortunately simply because I didn't check payment had already been processed by hotel. Com I paid room rate on leaving hotel. On arrival home I checked bank and noticed hotel. Com had already taken payment. My issue is that altho the hotel immed refunded my payment and were very apologetic I have been unable to get any response from hotel. Com as to why they charged me over £50 more for the overnight stay than the hotel received. I appreciate there will be some admin fees bit £50!!!!!!! The only reason I hadn't booked direct t with hotel as the rate they quoted on their Web site was slightly dearer than hotel. Com The hotel explained that hotel. Com can offer rooms at a cheaper rate so I chose to book thro them. I would appreciate some form of explanation from hotel. Com as I have another reservation later in year at diff location and now feel I should cancel this if this is how they manage customer service
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
T
Staff helpful and friendly. However, lack of staff was clearly evident in restaurant. Although pre-warned that there would be a delay in service, albeit only around 50% occupancy , when the food arrived it was over cooked. Believe shortages also applied to Chef(s). Overheard a number of complaints and did not join the queue. Have been a guest of this hotel for a good number of years and staff shortages shall hopefully be sorted out soon. Beautiful location and shall return.
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Only bad point was lack of bar facilities. Although bar staff in public bar had said earlier in the day they would be open until 10pm, on arrival back to the hotel after a meal out at 9.15pm, we were told bar man had gone home and restaurant staff didn't want to serve us. Even though they had just served somebody in front of us. Eventually he agreed to serve us, but did he would be closing the restaurant doors after us. He didn't, but continued to serve the same people me had served after us, again!!!!!!! Left a message to speak to a manager to discuss this, not heard from them yet 3 days later.
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location, staff, views. This is one of the friendliest hotels i have stayed in. Every member of staff would go the extra mile and beyond to ensure you have a perfect time.
2 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Gary

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location but hotel was disappointing
Kenmore is beautiful and we were blessed with gorgeous weather. The hotel was in a super location but some aspects were disappointing. When we arrived, they believed our room was ready (bearing in mind we checked in at 4.30pm - an hour and a half after our allocated time) but when we walked into it, it clearly wasn’t ready! We were told our room would be ready in 20 minutes ... COVID??? A drink on the house was offered, thank you for that. When we returned to collect our key- the front of house seemed out out that we had interrupted him eating and wondered what we were after - slightly rude we felt. The hotel is pretty dated, which is a shame, it just needs a bit of tlc. We weren’t in our room for very long so it you are here to explore the area then I’m sure it will suit- location and price!
1 nacht verbleven in juni 2021

4/10 – Matig

Lorna

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2021