Kagariya
Hotel met een shuttleservice van/naar de luchthaven en een lokale shuttleservice in Abashiri
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kagariya
Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 214
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer laden
Traditionele kamer
Hoogtepunten
Open haard
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Kleerkast
Alle foto's voor Standaard kamer laden
Standaard kamer
Hoogtepunten
Open haard
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Kleerkast
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden
Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Open haard
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer laden
Kamer
Hoogtepunten
Open haard
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Kleerkast
Alle foto's voor Traditionele Twin kamer laden
Traditionele Twin kamer
Hoogtepunten
Open haard
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Kleerkast
Alle foto's voor Traditionele Twin kamer laden
Traditionele Twin kamer
Hoogtepunten
Open haard
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Kleerkast
Alle foto's voor Traditionele kamer laden
Traditionele kamer
Hoogtepunten
Open haard
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden
Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Open haard
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Kleerkast
Gelijkaardige accommodaties
HOKUTEN NO OKA Lake Abashiri Tsuruga Resort
HOKUTEN NO OKA Lake Abashiri Tsuruga Resort
Ontbijt inbegrepen
Spa
Huisdiervriendelijk
Parkeren inbegrepen
9.0 van 10, Fantastisch, (247)
De prijs is € 221
inclusief belastingen en toeslagen
26 nov - 27 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
60-3 Ubaranai, Abashiri, Hokkaido, 093-0135
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 1500 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: JPY 2500 per huisdier, per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1100 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij check-in een minimumleeftijd van 18.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kagariya Hotel Abashiri
Kagariya Hotel
Kagariya Abashiri
Kagariya
Kagariya Hotel
Kagariya Abashiri
Kagariya Hotel Abashiri
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kagariya
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 nov 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Yurie
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yurie
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
なおと
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
なおと
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Kit
Reisde met familie
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Kit
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Kseniia
Reisde met familie
13 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kseniia
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Agumi
Reisde met familie
24 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Agumi
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
HIROSHI
9 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROSHI
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
takashi
Reisde met een groep
8 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
takashi
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
ときえ
Reisde met familie en kleine kinderen
7 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ときえ
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Morio
7 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Morio
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
kiyotaka
6 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kiyotaka
1 nacht verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
マサヨシ
29 jul 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
マサヨシ
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
YIHSIEN
Reisde met familie
28 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
為家庭旅遊加分
YIHSIEN
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Masayuki, Ashiya
Reisde met partner, Reisde met familie
21 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masayuki
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
BYUNGKON
5 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
고집스런 일본의 료칸 여행
BYUNGKON
1 nacht verbleven in juli 2024
2/10 – Ontzettend slecht
WATARU
3 jul 2024
WATARU
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Weipei
Reisde met partner
24 jun 2024
Positief: Voorzieningen
Weipei
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
John
20 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
AKIMASA
Reisde met familie en kleine kinderen
5 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKIMASA
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
????
12 nov 2023
Positief: Personeel en service
????
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
まなか
13 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
まなか
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
minako
26 okt 2019
minako
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Shihtsun
21 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shihtsun
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Mike
10 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A pleasant stay.
Mike
1 nacht verbleven in augustus 2019